25 August 2017

Mcdonald D24 Durian McFlurry Review

Assalamualaikum semua!

Wow pagi yg indah sbb semalam berjaya beratur panjang kat McD semata-mata nak rasa D24 Durian McFlurry! Hahah sarcastic sungguh!

Ni antara promosi terbaru Mcdonald yg Cik ra rasa agak hot la sampai McDonald Kampar semalam berpusu-pusu org beratur termasuk la drive thru nye! Berderet-deret kereta. Tapi en suami gagahkan jugak la beratur sebab Cik Isteri yg nak sgt makan..hehe


 ok ni gambar promosi nye ye..mmg nampak melazatkan kan! 





Yg ni pulak "back to REALITY" hehe still nampak sedap..for info bekas yg digunakan adalah dlm bekas McFlurry biasa tu.

Bagi penggemar DURIAN macam Cik Ra ni..rasa nya quit good! Topping atas nye durian & mix dgn aiskrim vanila. Topping durian nye pun ade sedikit isi durian.
Kalau ikut tekak Cik Ra ni yg acah2 tekak Melayu + Mamak + Jawa ni rasanya boleh diterima cuma agak terlampau manis topping durian nye. (Nama pun desert sure la manis kan? cehh) 

Suapan yg pertama agak "Wow"..tapi bila masuk suapan ke 5 tekak mula rasa lain macam mungkin sbb topping durian yg terlalu manis. Maybe bagi penggemar makanan manis it will taste good. Cuma while makan ni Cik Ra standby mineral water la. So kurang sikit rasa muak.

Dengan harga RM 7.99 Cik Ra rasa ok la for a try. Rasa nye masih lagi sedap..Anak-anak pun suka. So for those yg nak try bole la try ye..especially for durian lovers. Mmg kuat rasa durian nye!



 

 


2 comments:

Nurzakiah Hanum said...

sedapnya

Faranina said...

hehe mmg bole thn la rasanye..bole la try

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Faranina Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign