30 September 2010

Rentetan Kehidupan Keluarga Faranina...

unt post kali ni..sye nk cter sal org2 yg sye syg..hehe
unt list yg pertama..of course saya sgt mencintai Maha Pencipta saya..Allah taala..Rasul tercinta..
then..sya sayang chenta hati saya..Mak n Abah..

ni la org yg paling saya sayang..mak n abah..orang yg da byk ssh unt besarkan saya..n org yg paling byk ajar saya erti kehidupan..

Then..
saya sayang sume adik bradik saya..
ni la mereka..abg sulung saya..Minhaj..kakak saya..Farah Minhah..Adik..Farah Syakirah, Farah Wahidah & Mohamed Aidid...saya kamo semua!!

Pastu..sye syg ahli kuarga sye yg lain mcm Tok2 ku..adik bradik mak n abah..cousin2 ku..hehe..syg depa sume!ni la antara kemeriahan gabungan keluargaku..
Ni antara family my mom..even x sume ade..tp ni pon da ckup gamat rumah tok.hhehe

ni lak abahnye adik bradik..
dr kiri: Paksu, Abah, Paklong, Makngah, Mimi and Maksu.Yg tgh2 tu my nenek!yg xde dlm pic ni untie na je..she's at Cairo now..

ni family my dad..hehe sume havoc!yeah

yg ni antara cousin2..hehe location: KTM Parit Buntar
ni lak antara cousin2 belah abah..location: Shooter Club, Ipoh
Tok yg paling terhebat Malaya!!heheh 

ni tok kesayangan..Hj Nor b Hj Salleh..
ni lak tok jgak..Mahbee Shaik Mohamed
yg ni nenek ku..Hjh Muhaini..nenek sye suke nyanyi!

N..yg Paling dirindui..Arwah Atok and Pak Long..
Atok : Shaik Bashir b Mohamed - Baba Abah
Atok : Ahmad - Abah Mak
Pak Long : Zamaludin b Ahmad.. - Abg Mak
Moga arwah atok and paklong ditempatkan dikalangan org2 yg beriman..amin..

Ni la serba ckit cter pasal family besar ku..
hope kteorg sume akn still together smpi bile2...
cyunk sume!



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Faranina Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign