30 September 2010

my love stories:)p



Cerita cinta saya..bermula bila saya jatuh hati kt cikgu fizik saya..saya tertarik dengan keramahan n the way how cikgu tu jga saya..Cerita saya byk berbeza dgn org lain..even kadang2 perbezaan umur yg agak jauh buat kami ssh nk faham antara satu sama lain tp we tried our best for this relationship..
Adat la kalau gaduh2 dlm 1 hbgn..x best gak kalo x gaduh2 ni..sunyi idop..
hehe..
and saya sgt harap one day..kteorg akn still dapat bersama..
dlu..tiap kali dia kne g kursus or sya g kurus..dia mesti tgglkan notes unt hari2 yg dia xde or saya xde..
tiap ari saya akn dapt notes dr dia..n pg2 saya akan sgt ceria sbb saya ada dia even kami jaoh..
Dulu dia pggl saya ADIK..hehe he will treat me just like his sister..dia akn belikan teddy bear..coklat..n ble tyme stress nk SPm dlu..dia mesti bg kad unt motivate saya..smpi skng sya still simpan kad2 tu..
Kalau tyme merajuk lak..ni la ayat dia..
  Abg : Adik..xmo r majuk..abg banje adik mkn coklat nk?
hehe..ni la antara memory saya ngn dia selama almost 6 years..
Tp until now..saya xtau knp saya sayang dia!..
and yet until now..i LOVE him damn much!




ok..nnt jumpe ag kt post yg laen..
tata sume!



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Faranina Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign